loading...
درب اتوماتیک
javad ganji بازدید : 61 شنبه 16 مهر 1401 نظرات (0)

خیمه بارگیری یا این که داک شلتر همچون تلفن همراه داک لولر یکی گونه های امکانات بارگیری میباشد. در واقع این خیمه شلتر هوابند مانند یک پوشش برای نگهداری در هنگام بارگیری در وسایل نقلیه هنگفت مانند کامیون و تریلی استفاد می‌گردد. در واقع پوشش های محافظ به صورت خیمه که در حین بارگیری و یا این که تخلیه توشه تریلی و کامیون ها دربین تریلی و محل بارگیری و یا این که تخلیه توشه وجود داراست و دارنده سقف میباشد به عبارتی خیمه بارگیری یا این که داک شلتر میباشد.

بارگیری و تخلیه توشه از وسایل نقلیه هنگفت به شیوه های مختلفی شکل می پذیرد. ولی به کار گیری از خیمه هوابند سبب ساز می‌شود این عملیات به راحتی و با امنیت بیشتری صورت پذیردخیمه بارگیری یا این که خیمه هوابند با اعتنا به استانداردهای جهانی در گونه های و طرحهای مختلفی تنظیم و ایجاد می‌گردد. خرید شلتر یاری می نماید در جای هایی همانند انبارها، کارخانه ها و کارخانجات با یاری داک لولر و شلتر انتقال و جابجایی توشه از کامیون و تریلی به محل تخلیه توشه یا این که بارگیری با سرعت و امنیت بالاتری شکل گیرد.
به کار گیری از داک شلتر امداد می نماید که حمل و نقل بارها بوسیله داک لولر جاری خیس صورت پذیرد و از خطاها و مخاطرات احتمالی دوری فرمائید. در با ارائه بالاترین چگونگی و مناسبترین بها خیمه بارگیری هوابند به شما یاری می نماید خرید داک شلتر کیفیت خوب با سرویس ها بعداز فروش خوب را تجربیات فرمائید. داک شلترهای تولیدی از مواد با کیفیت خوب تشکیل شده و مقاومت متعددی در قبال دست اندرکاران محیطی دارا هستنددر پی به پژوهش بی نقص خصوصیات و ویژگی ها خیمه هوابند یا این که داک شلتر خوا هیم پرداخت.
مزایای به کار گیری از داک شلتر چیست؟
خیمه هوابند جزو امکانات کاربردی بارگیری میباشد که در کارگاه ها و انبارها گزینه استعمال قرار می‌گیردخیمه بارگیری یک نوع پوشش محافظ میباشد که یاری می نماید عملیات بارگیری با شایسته ترین چگونگی و فارغ از ساخت و ساز هیچ سیرتکامل مشکلی ایفا پذیرد. مزایای استعمال از داک شلتر عبارت اند از:
تولید سهولت در بارگیری و تخلیه توشه توسط هوابند
خوشگل نمودن دور و بر شغل و محل بارگیری
کاهش اتلاف انرژی
مراقبت و ارتقاء ایمنی کارگران و نیروی کار
کاهش پرسنل لازم برای تخلیه و بارگیری مال
دوری از ورود آلاینده ها و گرد و غبار به انبار
پرهیز از جابجایی حرارت و دما هنگام بارگیری و تخلیه
انعطاف پذیری بالای هوابند
ضد آب و ضد ضربه
قابلیت و امکان پیاده سازی شلتر در بعدها متعدد متناسب با نیاز مشتریان
حمایت از محصول و مواد بارگیری در قبال باران و برف و … با خرید داک شلتر
مهر و موم کردن فضای در میان کامیون و سکوی انبار و داک لولر
امکان فیت شدن با سکوهای بارگیری تبارک
پرهیز از مخارج مازاد با خرید داک شلتر
خصوصیات و ویژگی ها خیمه بارگیری
داک شلتر یا این که خیمه هوابند محصولی کاربردی و منحصر میباشد که از متاع pvc تاسیس شده است و هوابندی خیر ساخت و ساز می نماید. این خیمه ها دارنده بنا ای فلزی از متاع پروفیل گالوانیزه میباشد و از هدر رفتن انرژی در سکوی بارگیری پرهیز می نمایدخیمه هوابند تحت عنوان پوششی محافظ برای مسافت در میان کانتینر و سکوی بارگیری میباشدخیمه از ورود گرد و غبار و حشرات به باطن انبار و کانتینر پرهیز می نماید. این خیمه ها به طوری پیاده سازی گردیده اند که از نفوذ باد و باران پرهیز می نمایند. با خرید داک شلتر به جهت ایزوله کردن فضای داخلی از فضای بیرونی امداد بسیار مهمی در تخلیه و بارگیری تولید ها بوجود میاید.


گونه های خیمه بارگیری
خیمه های بارگیری با اعتنا به نیاز صاحب کار و محیطی که گزینه به کارگیری قرار میگیرند در گونه های مختلفی ساخته میشوند. داک شلترهای جان دار در بازار با اعتنا به استانداردهای جهانی ساخته و در قبال دست اندرکاران محیطی بسیار مقاوم میباشنددر مجموع خیمه هوابند یا این که خیمه بارگیری هوابند در سبک های ذیل پیاده سازی و ساخته می‌شوند:
خیمه بارگیری بی آلایش
رایج ترین نوع هوابند ها چادرهای بارگیری بی آلایش میباشند که در طول 3.4 متری با پهنا 3.5 متری و عمق 70 سانتی متری پیاده سازی شد‌ه‌است. این چادرها دارنده بنا ای از متاع گالوانیزه و آلومینیوم است و برای دمای های 20- الی 50+ مرتبه سانتی گراد کاربرد داراستدر‌صورتی‌که در شغل شما از وسایل نقلیه هنگفت برای بارگیری استعمال می‌شود خرید داک شلتر بی آلایش توصیه میشود.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 213
  • بازدید سال : 1,567
  • بازدید کلی : 5,030